If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
14,4-14,5 волта не е презареждане. точно толкова трябва да бъде в интерес на истината. а това че си мерил бобините с мултицет на съпротивление, не означава че са ок. налягането на бензина в рейката е константа независимо от оборотите и натоварването на двигателя.
За напрежението и за бобините съм съгласен.. Обаче за за налягането в рейката не! На ниски обороти когато вакума е май-силен в колектора в рейката налягането пада... Защо бензиновия регулатор има вакумче ааа
За напрежението и за бобините съм съгласен.. Обаче за за налягането в рейката не! На ниски обороти когато вакума е май-силен в колектора в рейката налягането пада... Защо бензиновия регулатор има вакумче ааа
налягането /разликата/ между колектора и бензиновата рейка е винаги едно и също. затова регулатора има вакумче. когато еку знае че бензина е с налягане винаги 3бара /примерно/ над това в колектора, може да сметне колко време да държи отворени инжекторите за да премине през тях нужното количество бензин.
налягането /разликата/ между колектора и бензиновата рейка е винаги едно и също. затова регулатора има вакумче. когато еку знае че бензина е с налягане винаги 3бара /примерно/ над това в колектора, може да сметне колко време да държи отворени инжекторите за да премине през тях нужното количество бензин.
Ами не... При ниски обороти налягането в рейката пада, мерено е. Тогава регулатора не работи на 3 бара а на 2.5 примерно.. Фури знам, че е мерил налягането нека тои напише какво е било!
Идеята на регулатора е при празен ход на двигателя да понижава налягането в рейката а при по-високи обороти да го повишава соответно!
Ами не... При ниски обороти налягането в рейката пада, мерено е. Тогава регулатора не работи на 3 бара а на 2.5 примерно.. Фури знам, че е мерил налягането нека тои напише какво е било!
Идеята на регулатора е при празен ход на двигателя да понижава налягането в рейката а при по-високи обороти да го повишава соответно!
По данните в мануала за 8 клапановия мотор, дават налягането да е в границите 2.8-3.2 бара на празен ход, при изключен вакуум на регулатора - да.
И идеята на регулатора е винаги налягането в рейката да е постоянно спрямо това в колектора.
прав си. налягането в рейката СПАДА СПРЯМО АТМОСФЕРАТА. налягането в рейката спрямо колектора /където са инжекторите/ ВИНАГИ Е ЕДНО И СЪЩО за да може да се изчисли времето на инжекторите.
примерно имаш разреждане -0,5бара в колектора спрямо атмосферата. имаш налягане 3бара в рейката спрямо колектора. фактически налягането в рейката спрямо атмосферата е 2,5бара само че тая стойност ти е ненужна.
когато разреждането в колектора стане примерно -0,2бара, налягането в рейката спрямо него е 3 бара и фактически налягането в рейката спрямо атмосферата е 2,8бара.
налягане в рейката се мери като откачиш вакумния маркуч на регулатора. по този начин вече вериш разликата рейка-атмосфера, което независимо от оборотите и натоварването на двигателя ще си седи на 3 бара. /това с откачането го дават в мануала и стойностите които трябва да се измерят са цитираните по-горе от колегата/
С две думи: откачаш вакумчето от клапана имаш все 3 бара... Закачаш го и налягането в рейката почва да варира (2.5-3 примерно).. Нали и аз това казвах ама по различен начин
Сега друго имам да мисля, че малко "газов" проблем се появи...
Така,първо искам да благодаря на колегата Делян (Da_Fuse)за времето и вниманието което отдели да погледне колицата ... след като откачи всички кабели бубини комутатори дебитомер темп.датик остана само да натегнем веригата(когато се постопли) и съответно аз да си изчистя пак леглата на релетата щот още има киселина и вода (акумулатора изкипя преди 6 месеца...смятай) с контактен спреи ... иначе колата не прекъсва върви малко по добре (но не на 100 % гаранция) проблема с паленето си остава това е засега....
Относно паленето, преди малко се чухме с колегата и се разбрахме, след като изчисти МПХ да види как ще са нещата с паленето, и ако не се оправят (както за съжаление предполагам) , ще я закачим по-нататък да видим дали няма записана грешка от цялата галимация...
Относно паленето, преди малко се чухме с колегата и се разбрахме, след като изчисти МПХ да види как ще са нещата с паленето, и ако не се оправят (както за съжаление предполагам) , ще я закачим по-нататък да видим дали няма записана грешка от цялата галимация...
П.П. Зарядното напрежение не трябва да надвишава 14.2 в нормални условия! При темперетури под 0 градуса и напълно студен автомобил(когато и регулатора на алтернатора е студен) напрежението започва да се покачва като при -20 достига до 14.5 максимално. При загрелият двигател на колегата заряда трябва да си е в нормите за топло време 14.2 не повече.
Comment